N(euro)otje was het even zat………..

Sorry, sorry, sorry!!!

Ik ben er even een paar weken tussenuit gepiept. Althans wat mijn activiteiten op het www betreft. Veel privézorgen: druk met Vaders die na zijn beroerte niet echt heel erg lekker gaat, een overspannen Dochter, Man is niet in orde geweest, erg druk op het werk, de computer crashte en ik kan niet overweg met de tablet. De chronische RSI klachten waar ik al jaren mee loop maakten het er ook niet beter op…. Nou was dat nog het minst erge…

Misschien geen hele verschrikkelijke dingen dus behalve dan dat ik af en toe zelf een beetje bang begon te worden in de richting van burn-out twee te gaan. En dat vooruitzicht alleen al was goed voor een portie hartkloppingen. Ik heb de tablet aan de kant geschoven en realiseerde me vorige week ineens dat ik toch echt de inmiddels nieuw gearriveerde computer eens moest gaan uitproberen want er moesten rekeningen betaald worden…

Nou, ik heb mijn weg weer gevonden naar mijn blogje, begon het onderhand toch wel te missen. En met die burnoutverschijnselen voor mezelf valt het wel mee. Dit keer is Dochter aan de beurt… Maar dat vind ik bijna nog erger dan wanneer ik het zelf weer gekregen had. Ik  zou het met liefde van haar overnemen. Met alles wat ze doet en zegt denk ik: zo zat ik een paar jaar geleden ook. Niet leuk, en ik heb er heel wat doorwaakte nachtjes aan overgehouden.

Sorry voor de consternatie. Maar ik leef dus nog 🙂

Dankjulliewel voor je berichtjes! Heb ze zojuist gelezen! 

30 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Frans
    Jan 05, 2014 @ 09:22:40

    Ik wens jou en je familie een gelukkig nieuwjaar en hoop dat je vader en dochter weer snel zullen herstellen!
    Heb je berichtjes gemist, maar dacht dat je er even tussenuit was in verband met de feestdagen.

    Groeten,
    Frans

    Beantwoorden

  2. Janny
    Jan 05, 2014 @ 09:51:05

    De beste wensen voor het nieuwe jaar. Heel herkenbaar die angst voor weer een burn out en ook dat je last van je kind zou willen overnemen. Ik hoop dat alles weer geode weg op mag gaan voor jou en je familie.
    JBR

    Beantwoorden

  3. Ernie
    Jan 05, 2014 @ 10:03:18

    ondanks alles wens ik je een fijn 2014 toe. Ik hoop voor je dat het ondanks alles toch naar wens gaat verlopen. Sterkte!

    Beantwoorden

  4. Henriette
    Jan 05, 2014 @ 10:24:12

    Heel begrijpelijk dat het je allemaal even teveel was , ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen met alle zorgen rond je familie. En dat je vader en dochter iedere dag weer iets beter mogen gaan en voor jezelf rustig aan .

    Beantwoorden

  5. spaarolifantje
    Jan 05, 2014 @ 10:27:23

    Welkom terug. Heel begrijpelijk.

    Helaas moet iedereen z’n eigen lesjes leren en z’n eigen problemen door, je kunt het niet voor je dochter doen. Maar ze heeft vast wel steun aan jou, en mogelijk leert ze hier ook dingen van, die jij ook hebt moeten leren. Ze heeft aan jou in ieder geval een voorbeeld dat het ook weer over kan gaan. Sterkte met alles!

    Beantwoorden

  6. Ria Thijssen
    Jan 05, 2014 @ 10:41:18

    Inderdaad ik miste je blogs. De beste wensen voor het nieuwe jaar voor heel de familie.

    Groeten, Ria Thijssen

    Beantwoorden

  7. Maia
    Jan 05, 2014 @ 10:48:41

    Oei dat is niet mis! Goed dat je even die tijd voor jezelf genomen hebt.
    Ik wens jouw en je familie een fijn en gezond 2014 toe!

    Beantwoorden

  8. betjesonnetje
    Jan 05, 2014 @ 11:01:17

    N(euro)otje, ik wens jou en je familie een goed en vooral gezond 2014. Begrijpelijk dat je ven niet blogde. Ik hoop dat je makkelijk went aan je nieuwe computer en dat de rest ook helemaal goed komt dit jaar.

    Beantwoorden

  9. Nietzomaarzo
    Jan 05, 2014 @ 11:30:21

    Daar heb je een bordje vol mee. En inderdaad wat je schrijft, als je kinderen iets mankeert zou je het liefste dit willen overnemen, maar de ervaring leert (ook ons) dat soms weerstand nodig is om te groeien in het leven. Sterker te worden.
    Wens je balans in 2014.

    Beantwoorden

  10. spaarmoeder
    Jan 05, 2014 @ 11:32:07

    Sterkte met alles en alle goeds toegewenst voor het nieuwe jaar!

    Beantwoorden

  11. Aukje
    Jan 05, 2014 @ 11:35:54

    Ik miste je al.Ik reageer niet altijd,maar ik lees iedere dag je blog.Het is geen kattendrek wat er nu allemaal aan de hand is.Het is goed,dat je het even rustig aan hebt gedaan op het web.
    Ik wens je in ieder geval de komende tijd veel sterkte.En voor jou en je geliefden een fijn gelukkig en gezond 2014 toegewenst.

    Beantwoorden

  12. zuinigaan
    Jan 05, 2014 @ 11:58:24

    Fijn dat het met jou in ieder geval relatief goed gaat. Ik kan me helemaal voorstellen dat je door zorgen om je familie behoorlijk in beslag genomen werd. Hopelijk gaat het met hen snel weer wat beter en wordt 2014 voor jullie alleen toch nog een voorspoedig jaar!

    Beantwoorden

  13. astrid
    Jan 05, 2014 @ 12:19:42

    Poe…dat is heel wat om het jaar mee te beginnen. Ik hoop dat het evengoed een fijn, warm en gezond jaar wordt voor jullie allemaal.

    Beantwoorden

  14. Marion
    Jan 05, 2014 @ 12:44:07

    zozo, wat een nare dingen allemaal
    ik snap helemaal dat er geen tijd was voor de pc hoor
    heel veel sterkte met alles
    en ondanks alles een gezond en gelukkig 2014

    grt Marion

    Beantwoorden

  15. Ineke Sterk
    Jan 05, 2014 @ 12:50:30

    Fijn dat je er weer bent ! Alle goeds voor 2014 !

    Beantwoorden

  16. Janne
    Jan 05, 2014 @ 12:57:33

    Nou, jullie hebben je portie leed meteen wel binnen voor het hele jaar! Sterkte!

    Beantwoorden

  17. e
    Jan 05, 2014 @ 13:45:11

    ik miste je al! heel veel sterkte

    Beantwoorden

  18. izerina
    Jan 05, 2014 @ 13:54:18

    Fijn van je te lezen. Ik hoop,dat de huidige situatie gaat verbeteren voor jullie dit jaar.

    Beantwoorden

  19. Moneypenny
    Jan 05, 2014 @ 14:16:42

    Zo, dat is nogal wat allemaal! Niet vreemd dat je je bijna-burn out voelt denk ik. Doe rustig aan. Kun je misschien ergens binnenkort iets leuks/ ontspannends voor jezelf gaan doen?

    Beantwoorden

  20. inrustigvaarwater
    Jan 05, 2014 @ 14:28:05

    Heftig, maar in ieder geval beterschap voor iedereen en voor jezelf natuurlijk ook!

    Beantwoorden

  21. giséla
    Jan 05, 2014 @ 15:25:46

    Niet leuk allemaal, hopelijk dat alles weer een beetje goed gaat komen. Alle goeds voor dit nieuwe jaar.

    Beantwoorden

  22. Nina
    Jan 05, 2014 @ 16:33:33

    dat is geen goed einde van het vorig jaar. Ik hoop en wens echt met heel mijn hart dat het jullie in 2014 beter gaat verlopen. Heel veel sterkte met je vader en dochter. Je kunt weinig doen, maar ook dat kan VRETEN (ik weet er alles van). Maar weet dat een luisterend oor altijd welkom is (en veel frisse lucht 😉 ).

    Blij dat het niet iets onoverkomelijks blijkt te zijn :-).

    Beantwoorden

  23. kniepertie
    Jan 05, 2014 @ 17:00:11

    Begon me al zorgen te maken, dat je het bloggen heulemaal had opgegeven. Logisch dat je even iets minder blogt, zulke aangelegenheden gaan je niet in de kouwe kleren zitten. Hoop dat de rest van ’t jaar beter gaat als dit begin, sterkte voor jou en de jouwen,
    groet

    Beantwoorden

  24. Hanneke
    Jan 05, 2014 @ 18:31:14

    Ik wens jou en je familie een aangenaam en gezond 2014 toe,
    maar vooral sterkte met de zorg voor je vader en dochter!

    Groet
    Hanneke

    Beantwoorden

  25. grandma
    Jan 05, 2014 @ 19:03:23

    Ojee, dat is niet niks , Hoop dat het binnenkort weer wat beter gaat met jou en je familie. Een mens wil alle nare dingen wel overnemen van zn kinderen he. Helaas kan dat niet . Ik wens je het allerbeste voor het komende jaar. Strekte hoor.

    lies grandma

    Beantwoorden

  26. Butterfly Maiden
    Jan 06, 2014 @ 09:50:22

    Goed dat je even tijd voor jezelf hebt genomen. Hopelijk gaat het snel weer beter met jullie allemaal!

    Beantwoorden

  27. Sabine
    Jan 06, 2014 @ 11:46:02

    Och lieffie toch, dat is een heel mensenbord vol!
    Sterkte voor je dochter en je vader. En voor jou veel fijne bijtankmomentjes!

    Beantwoorden

  28. Dave
    Jan 06, 2014 @ 15:43:39

    De beste wensen voor 2014 gewenst.
    Sterkte met al die vervelende perikelen.
    Ben wel blij dat je er weer bent, ik ben een groot fan van je en lees al je berichten met groot plezier!

    Beantwoorden

  29. Margreet
    Jan 06, 2014 @ 20:50:29

    Hallo Neurootje, Fijn om weer van je te lezen, ik keek elke dag even of je er al weer was. Ik hoopte wel dat het goed met je ging… niet helemaal dus. Ik wens je sterkte met je vader en je dochter. En heel goed dat je een flinke pas op de plaats maakte met je blog!
    Ik wens je een heel goed 2014!!!

    Beantwoorden

  30. Diana
    Jan 09, 2014 @ 08:49:06

    Blij weer van je te horen op je blog. Heel goed dat je even pas op de plaats maakt en tijd voor jezelf en je familie neemt.
    Een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2014 gewenst voor jou en de jouwe.

    Beantwoorden

Geef een reactie

