N(euro)otje over stroomgebruik

Soms moet je er niet teveel over willen schrijven of zeggen. Dit filmpje zegt veel zo niet alles:

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. inenomdekas
    Jun 16, 2013 @ 09:40:58

    Wat heerlijk rustig aan het begin…
    Ik moet wel toegeven dat ik bv mijn wasmachine niet graag zou missen, maar een heleboel apparaten kunnen we best zonder. Ik heb mijn kapotte magnetron niet vervangen en het ding nog geen dag gemist…

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/06/15/vaderdag

    Beantwoorden

  2. sandra
    Jun 16, 2013 @ 10:37:30

    Geweldig filmpje.. zo duidelijk. De rust en stilte, wat zou ik dat ook graag willen.

    Beantwoorden

  3. Bloem
    Jun 16, 2013 @ 10:56:37

    Prachtig filmpje. Commentaar inderdaad overbodig.

    Beantwoorden

  4. Vrekje
    Jun 16, 2013 @ 12:07:26

    Wat een gaaf filmpje!!! Wat was het leven vroeger toch heerlijk rustig en wat is er veel veranderd in de jaren. We leven met veel comfort en dat heeft het leven wel makkelijker gemaakt maar oh wat moet het heerlijk zijn te leven in een wereld waarin alles wat langzamer gaat. Mooi filmpje Neurootje

    Beantwoorden

  5. anderson cottage
    Jun 17, 2013 @ 08:44:11

    nou als ik niet zou werken, graag !!!! geniet ervan , liefs marion

    Beantwoorden

Geef een reactie

