N(euro)otje en Earth Hour 2013

Niet vergeten: vandaag, vanaf 20:30 uur even een uurtje in het donker gaan zitten! Speciaal voor Earth Hour 2013. Kan precies na het 8 uur journaal…

earth_hour_standard_logo

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. annelieya
    Mrt 23, 2013 @ 08:31:43

    Nee, ik ga het zeker niet vergeten, wij doen elk jaar mee.

    Groetjes Annelieya

    Beantwoorden

  2. mathilde
    Mrt 23, 2013 @ 11:35:19

    Reblogged this on sprokkelen and commented:
    Niet vergeten: vanavond om half negen een uurtje het licht uit!

    Beantwoorden

  3. gerrie
    Mrt 23, 2013 @ 20:11:31

    Een uurtje de lamp uit. Ik hoor/zie straks; olielampen, kaarsen, waxinelichtjes, enz.enz. Deze middelen vervuilen vele malen meer, En de kachel, diepvries, koelkast enz.enz. blijven gewoon electra gebruiken. Het heeft eigenlijk hetzelfde effect van een dag niets kopen. De dag ervoor koop je dan je brood, groente ed. extra. Met andere woorden, ik doe NIET mee. Het is symboolpolitiek. Slaap lekker met een goed gevoel šŸ˜‰ Heb het goed.

    Beantwoorden

  4. scootermp3
    Mrt 23, 2013 @ 23:07:38

    Alle beetjes helpen… “een beter milieu begint bij jezelf”… ik ben blij dat ik al een aantal jaren geleden ben begonnen…

    Beantwoorden

  5. Debby
    Mrt 24, 2013 @ 17:07:46

    Ik zou graag willen zeggen dat ik heel bewust heb meegedaan aan ‘earth hour 2013’ maar … dat is niet zo. Ik wilde heel graag, maar ben weggezakt in een dutje op de bank. En dus is het wel duister geweest bij ons, gewoonweg omdat ik niet wakker was. Tja, dus wel meegedaan maar niet bewust. Volgende keer wel actief in het duister šŸ™‚

    Beantwoorden

Geef een reactie

