N(euro)otjes spaghetti met spinaziesaus

Gisteren konden we een beetje spinazie oogsten maar het was niet genoeg voor een flinke pan. Daarom hebben we de spinazie gaar gestoofd met een klont boter en aanhangend water, er een half potje zure room doorheen geroerd en op smaak gebracht met zout, peper en parmezaanse kaas. Dit door een pannetje spaghetti geroerd en heerlijk gegeten…

Een niet gepland, simpel gerechtje met wat er op de tuin staat.

(Cooking from scratch noemen ze dat in het Engels. Geweldige naam, helaas nog geen leuke vertaling voor kunnen bedenken… )

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Nathalie
    Mei 09, 2012 @ 19:42:16

    Van niets iets maken? Groetjes, Nathalie

    Beantwoorden

  2. grandma
    Mei 10, 2012 @ 08:19:30

    het klinkt heerlijk šŸ™‚

    Beantwoorden

  3. Kliekje
    Mei 10, 2012 @ 17:06:19

    Toevallig dat ik dit lees. Ik vorige week verse spinazie over van mijn hartige-aardappel-spinazie ovenschotel.
    Niet wetende wat ik er nog mee zou doen heb ik het weggegooid. Zure room, pasta en parmezaan zijn meestal wel altijd aanwezig.. Zonde!

    Beantwoorden

  4. Pecunia
    Mei 13, 2012 @ 19:13:17

    Bedankt voor de tip, het lijkt me heerlijk. Ik ga het absoluut eens uitproberen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

