N(euro)otje kookt op het petroleumstel

Lekker rustig. Lekker makkelijk. Met de nadruk op lekker.

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Corry
    Apr 07, 2012 @ 17:05:45

    ’t zou zo maar mijn keuken kunnen zijn, heerlijk! hier hetzelfde tafereeltje

    Beantwoorden

  2. Margreet
    Apr 07, 2012 @ 20:46:34

    Dit is een van de dingen die ik nog moet gaan regelen. Heb wel een petroleumstel van mijn schoonouders nog, maar heb er nog geen pan voor. Die moet ik nog eens scoren bij de 2-handswinkel hier! ziet er lekker uit!

    Beantwoorden

  3. beppie
    Apr 07, 2012 @ 21:43:21

    waar kan je dan petroleum kopen?? Of kan dit ook op een andere brandstof??

    Beantwoorden

  4. P.J. Heistek
    Apr 07, 2012 @ 22:00:05

    Wat een leuke blog zeg. Zou ik in je bloglist mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
    Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

    Beantwoorden

  5. eurominderen
    Apr 08, 2012 @ 14:09:31

    Heerlijk die olie stellen he, ik heb er zelf 2 een met 1 pit en een met 2 pitten.
    Voor diegene die petroleum zoeken, je kunt ook gewoon Lampen-olie gebruiken.. dat stinkt ook niet zo als pertoleum.

    Margreet je kun gewoon alle pannen gebruiken hoor, je hoef niet een speciale te kopen.

    Beantwoorden

    • corine
      Apr 08, 2012 @ 14:57:51

      Je kan beter gezuiverde petroleum kopen. Stinkt ook niet. Lampenolie verstikt de lonten want daar zit vloeibaar kaarsvet in. Als je het petroleumstel niet gebruikt verdampt een deel van de lampenolie en blijft het kaarsvet in je lont zitten. Gezuiverde petroleum kun je bestellen bij http://www.olielampen.nl

      Beantwoorden

  6. eurominderen
    Apr 09, 2012 @ 14:43:58

    Die gezuiverde peroleum is veel duurder dan lampen-olie
    doe best lang met 1 liter en betaal nu 1,59
    Dat het zou verdampen heb ik nog nooit iets van gemerkt.

    Zie de gezuiverde olie op die site 2,40 per liter kost, scheeld
    behoorlijk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

