N(euro)otjes beleving van Earth Hour 2012

Hier een korte impressie van Earth Hour 2012 bij de Familie Vrek thuis:

Het is zo goed bevallen dat we hebben besloten helemaal van het net los te gaan…

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lege zakken vrouw
    Apr 01, 2012 @ 09:14:08

    Dombootje hier gaat ook nog op de foto klikken, omdat ze niets ziet. Slim, hè?

    Beantwoorden

  2. Spaarcentje
    Apr 01, 2012 @ 12:29:32

    haha, ook deze dombo deed dat…..

    Beantwoorden

  3. jenneke
    Apr 01, 2012 @ 15:07:03

    hahaha…ook ik klikte….je had ons mooi beet….

    Groetjes jenneke

    Beantwoorden

  4. Inge
    Apr 01, 2012 @ 22:05:06

    Denkende dat het een filmpje zou kunnen zijn…ben ik er ook ingetrapt!
    Haha, leuk!

    Lieve groet, Inge

    Beantwoorden

  5. wil
    Apr 02, 2012 @ 08:04:02

    moet zeggen we hebben hier smakelijk gelachen toen ik het plaatje zag.en nee begreep het gelijk.tot mijn schande moet ik wel bekennen earth our vergeten te zijn ,ook wij wilde meedoen en al is het te laat we gaan dit deze week en vaker doen.de boel uit en bewust zijn hoe het is zonder stroomvoorzieningen en instantamusement erdoor

    Beantwoorden

Geef een reactie

