N(euro)otjes tuin

Om een beetje overzicht te krijgen in dit weblog zet N(euro)otje vanaf vandaag alle tuinberichten op een aparte pagina, “De moestuin”. In de hoop zo een duidelijk overzicht te krijgen van het wel en wee, de werkzaamheden, de voortgang en de oogst. Natuurlijk met veel foto’s , alleen vandaag nog even niet want de batterij van de camera is leeg ;-).

Zoals het ernaar uitziet voor vandaag kan het mooi weer worden. In het noordwesten zal het niet veel warmer worden dan een graad of 10 maar wij zitten hier in het noordoosten en hopen op die 14 graden (als de zon door weet te breken) die er voor deze regio verwacht wordt. In het zuidoosten zou het kwik zomaar de 20 graden kunnen aantikken…. N(euro)otje wordt bijna jaloers…

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. geldover
    Mrt 16, 2012 @ 08:36:20

    Ik kan helaas niet zoveel kwijt in mijn postzegel tuintje van vier bij vier meter. Maar heb nu een bak rucola in huis gezaaid. Als ik kijk hoe lekker dat al gegroeid is in twee dagen wordt ik er zo blij van. Na Barcelona ga ik van de week evrder met de tuinplannen.

    Beantwoorden

  2. Romy
    Mrt 16, 2012 @ 09:46:27

    Ik ben ook jalours, het ziet er hier niet uit dat de zon gaat komen vandaag.
    Ben benieuwd naar je foto’s!

    Beantwoorden

  3. Vlijtig Liesje
    Mrt 16, 2012 @ 09:52:07

    Hier is de zon ineens verdwenen, en vervangen door de mist!!! Toen ik vanochtend ging hardlopen was het zo mooi buiten dat ik dacht: ik doe zo een zomerjurk aan. Maar hoe dichter ik bij huis kwam hoe mistiger het werd…

    Beantwoorden

  4. Monique65
    Mrt 16, 2012 @ 11:38:42

    Kom maar bij mij op de koffie. Woon in Midden-Limburg en de zon schijnt geweldig.

    Beantwoorden

  5. wil
    Mrt 16, 2012 @ 15:50:48

    ga dus met regelmaat kijken op de moestuin site.ben nu eenmaal zwaar verslaafd aan dat soort zaken.
    staan de uien enz er al in?hier nog niet wilde eigelijk de grond nog frezen maar is nog te nat helaas dus zal met de hand worden en dan alle soorten uien erin (en veel andere zaken)
    geniet van de zon.heb hem hier vandaag niet gezien(Zuid-Hollandse eilanden)

    Beantwoorden

  6. Margreet
    Mrt 16, 2012 @ 20:25:12

    Hier in het oosten wel wat zon, maar een beetje dunnetjes. Wel lekker hoor. Maar gisteren was het echt lenteweer!
    Wat heb je al lekker veel gedaan in de tuin. Leuk dat je een aparte pagina begint over je moestuin.

    groetjes Margreet

    Beantwoorden

  7. Iris
    Mrt 17, 2012 @ 10:30:17

    Donderdag was het hier (zuid-holland) fantastisch weer. Heel veel in de tuin gewerkt met tot gevolg flinke spierpijn. Maar je moet er wat voor over hebben.
    De moestuin is nu wel ‘schoon’ en dat is heel wat! hihi
    En als mijn koffie zo op is doe ik mijn oude kloffie weer aan en gaan we weer verder. Ben benieuwd naar je foto’s…
    Fijn weekend!
    groetjes Iris

    Beantwoorden

Geef een reactie

