N(euro)otje in het nieuw

N(euro)otje is niet zo kooplustig en al helemaal niet op kledinggebied. En als je niet zo heel veel kleding hebt en daarbij een deel van je collectie tot favoriet bestempelt voor op het werk, dan wil er wel eens iets doorslijten. Vandaag nog ontstond er geheel spontaan een gat in haar heerlijkste broek. Te vaak gedragen en te vaak gewassen. Ai! Paniek! Maar wonder o wonder, van Vriendin kreeg N(euro)otje een zak vol met kleding. Helemaal voor niks! Niet alleen is het keurig, ze past het en ze vindt het ook allemaal leuk. Drie keer raak dus. En als klap op de vuurpijl kreeg ze er een paar goede schoenen bij, die Vriendin zelf net een beetje te klein had gekocht. Vrijwel niet gedragen en dus nog prima door N(euro)otje in te lopen want die past er perfect in.

Leuke kleren. Leuke besparing. N(euro)otje heeft nooit problemen gehad met tweedehands kleding. Haar fijnste vest komt van de kringloop. En de heerlijkste schoenen nu dus van Vriendin. Zo komt Jan Splinter door de Winter. En N(euro)otje ook… 😉

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lot
    Mrt 08, 2012 @ 11:27:57

    Heerlijke uitvinding de Kringloopwinkel. Bij mij in de kast komt ongeveer 75% aan kleding en zeker de helft van de schoenen ervandaan en op 1 na alle jassen -zomer en winter-. Sinds ik lang haar heb en weer oorbelllen draaf heb ik ook 30 paar clipjesbellen er gekocht. In het begin kocht ik wel eens teveel of was ik er achteraf toch niet tevreden mee en ging het weer terug. Maar voor die kleine prijsjes vond ik het niet erg, zo kan je nog eens wat uitproberen. Tegenwoordig ben ik wel wat kritischer en veel zaken zijn ook een stuk duurder geworden dan een paar jaar geleden. Bovendien heb ik zoveel hangen dat ik ook echt niet nodig heb voorlopig.
    Kortgeleden ontdekte ik dat er in Den Haag ook een fourniturenkringloopwinkel zit en daar vond ik precies het kleine lapje zwarte tricot dat ik nodig had en 7 gelijke knopen, totaalprijs 1.50!

    Beantwoorden

  2. Bloem
    Mrt 08, 2012 @ 15:14:33

    Bofkont!

    Beantwoorden

Geef een reactie

