N(euro)otje in de sneeuw!

Even een berichtje tussendoor. Het wonder is geschied: er dwarrelt hier sneeuw naar beneden. Hele fijne sneeuw maar het is hier de hele dag niet warmer geweest dan -2 dus moet het toch blijven liggen, niet waar?

En om even mee te genieten hier een fotootje van een minuut of tien geleden (ca. 19:15 uur):

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. izerina
    Jan 29, 2012 @ 20:30:28

    Sneeuw maakt het kind in me wakker. Om dan in de vroege ochtend,als ik met de hond loop,de eerste voetstappen te maken. groeten IZerina

    Beantwoorden

  2. VeggieMo
    Jan 29, 2012 @ 21:10:52

    Wat een prachtig plaatje die bovenste foto!

    Beantwoorden

  3. Linda
    Jan 30, 2012 @ 11:48:10

    Vanochtend deed ik de gordijnen open en keek naar een witte wereld. Ik word dan zo vrolijk en ja ook het kind in me wordt dan helemaal blij. Ik zit nu op mijn werk en zie af en toe sneeuw dwarrelen. Betrap mezelf erop dat ik af en toe naar buiten zit te staren 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

