N(euro)otje en het weer

Het  oude weblog lijkt weer helemaal online te zijn. En dat even een beetje doorkijkend kwam N(euro)otje bij een berichtje van begin juli. Daarin schreef ze dat ze met Moeder open tuinen bekeken had. Bij een temperatuur van 14 graden… In juli! Dat is het nu ook  nog zowat! Zomergarderobe, wintergarderobe… weer iets gevonden om op te besparen? Gewoon één grote herfstgarderobe. Kan het hele jaar door gedragen worden… 😦

 

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. izerina
    Dec 26, 2011 @ 08:18:57

    Het was inderdaad vreemd. Ik had een nieuwe dikke trui. Maar die bleef in de kast liggen. En de kachel was een deel van de dag uit. Groeten Izerina

    Beantwoorden

  2. dingske
    Dec 26, 2011 @ 08:59:17

    Ik heb het concept ‘zomergarderobe/wintergarderobe’ eigenlijk nooit zo goed begrepen.
    Behalve jassen hangen hier alle kleren het hele jaar door in de kast, ik draag mijn zomerjurkjes met een truitje en dikke panty’s eronder ook gemakkelijk ’s winters door.
    Niemand die er wat van merkt (krijg zelfs vaak complimenten over mijn kleren) en het bespaart mij een hoop ruimte en geld.
    Ik draag wel nagenoeg altijd zwart of grijs als hoofdkleur, alleen de accentkleur laat ik meegaan met het seizoen.

    Beantwoorden

  3. Margreet
    Dec 26, 2011 @ 19:36:49

    Fijn dat je het zo bijhoudt voor ons 😉 Het is inderdaad niet koud voor de tijd van het jaar. Kan ik mooi mijn nieuwe “tussendoor”jas aan, die is ook niet bedoeld voor een strenge winter. fijn dat je weer op je oude weblog kunt: dat heeft lang geduurd!!! Fijn dat je weer overal bij kunt.

    groetjes Margreet

    Beantwoorden

Geef een reactie

