N(euro)otje is tevreden hoor!

In de afgelopen week kreeg N(euro)otje meerdere mails van verschillende bedrijven die graag wilden weten of ze wel tevreden was over hun service. Zo kreeg ze een mailtje van I KEA family, een klanttevredenheidsonderzoek naar de “tevredenheid van de leden” dat 15 minuten in beslag zou nemen. Slechts “enkele minuten” waren nodig om RVS te melden hoe wij het telefoongesprek met hun klantenservice hadden gevonden. Ook Marktplaats vroeg “enkele minuten” van onze tijd “om aan een kort onderzoek mee te werken. Dit onderzoek gaat over uw ervaring met het aanbieden van producten en diensten via Marktplaats”.  ING was weer iets preciezer en wist te melden dat het meedoen aan hun “vragenlijst van ons klanttevredenheidsonderzoek via internet” twee minuten in beslag zou nemen.

Al met al kost het toch aardig wat tijd om overal te melden dat je best wel tevreden bent.

Ze is veel sneller klaar als ze het hier in koeienletters neerzet:

N(EURO)OTJE IS TEVREDEN HOOR!

Zo. Klaar. Succes ermee!

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Frank
    Dec 11, 2011 @ 08:23:28

    Ik zou willen dat ze eens zo’n tevredenheidsonderzoek deden naar het huidige kabinet. Dan zou ik meer nodig hebben als twee minuten, geloof me.

    Beantwoorden

  2. WilmaH
    Dec 11, 2011 @ 08:38:01

    Behalve die van RVS heb ik ook deze onderzoeken binnen gehad. Ik denk maar zo: als ik niet tevreden ben, laat ik dat wel weten en anders ga ik naar de concurrent.

    Beantwoorden

  3. Opnieuwbeginnen
    Dec 11, 2011 @ 12:12:34

    Haha, nee, ik heb ze ook nog niet ingevuld.

    Beantwoorden

  4. monica
    Dec 11, 2011 @ 14:21:08

    haha.

    Maar fijn dat je zo te vreden bent.
    Een tevreden mens is een gelukkig mens.

    Beantwoorden

  5. izerina
    Dec 11, 2011 @ 19:15:49

    Dat vind ik ook altijd zo vervelend na een internet bestelling.,zo’n onderzoek. Groeten Izerina

    Beantwoorden

  6. loesje
    Dec 11, 2011 @ 19:46:14

    Zolang ze mij niet betalen voor zo’n onderzoek vul ik he niet in.

    Beantwoorden

  7. petradepooh
    Dec 12, 2011 @ 14:28:02

    Gelukkig geen van allen gezien ;). wel van onze gemeente waar wij wonen…… krijg ik 4x per jaar en dan over diverse onderwerpen die ze toch dan aan gaan pakken dus krijg ik ook idee dat het nu theeft t in t vullen daar heb ik bij sommige bedrijven dan toch weer meer vraagtekens bij

    Beantwoorden

Geef een reactie

