N(euro)otje kan genieten van niets uitgeven…

Een paar dagen geleden kreeg N(euro)otje een mailtje. Of ze mee wilde praten in het programma 5op2. De aflevering van 7 november om precies te zijn. Over zuinig leven, hoe dat aan te pakken en of je kunt genieten als je weinig uitgeeft.

N(euro)otje heeft om bekende redenen (ze blijft zo graag anoniem 🙂 ) hier niet aan meegedaan. Maar toen ze ’s avonds thuis kwam uit haar werk moest ze natuurlijk wel even kijken hoe het programma verlopen was! Onder de gasten waren onder andere Rob Van Eeden en Hanneke Van Veen, het bekende Vrekkenechtpaar.

Get Microsoft Silverlight
Of bekijk de flash versie.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. izerina
    Nov 08, 2011 @ 08:45:21

    Ik zag de uitzending. Het consuminderen kwam alleen als deelonderwerp aan bod. Jammer. Groeten Izerina

    Beantwoorden

  2. bespaarmama
    Nov 08, 2011 @ 09:40:37

    Ik heb het gedeelte gekeken via je link! Wel een leuk stukje, jammer dat Henderina niet wat kon vertellen over haar tijdschrift! Verder irriteert die luxe-boy me een klein beetje, omdat hij zich duidelijk niet bewust is (of wil zijn) van o.a. de verspilling van voedsel (en geld). Maargoed, ieder zijn eigen ding 🙂

    Verder vindt ik dat er weinig nieuws is verteld.. maargoed, dat kun je ook niet verwachten in zo’n kort tijdsbestek.

    Beantwoorden

  3. My live
    Nov 08, 2011 @ 15:20:14

    Jij blij dat je niet geweest bent. Ik vind dat als ze iemand uitnodigen moeten ze die mensen ook allemaal evenveel kans geven om iets te vertellen.
    Ik lees wel lekker op jou blog verder, leer ik veel meer over!!

    Beantwoorden

  4. petradepooh
    Nov 08, 2011 @ 16:26:59

    tsja wat zal ik zeggeen dat had wel anders ing evuld kunnen worden denk ik?????? En ik geef je gelijk hoor, ik hoef ook niet met mijn giegeltje op tv of in de krant……..

    Beantwoorden

  5. Zuinigaan
    Nov 08, 2011 @ 20:48:16

    Je hebt groot gelijk.
    Ik kreeg ook zo’n mailtje. Om dezelfde redenen heb ik de uitnodiging niet aangenomen. Ik had er vrij voor moeten nemen en ook vond ik het wel erg ver weg. 5 uren reizen is wel veel om 2 à 3 minuten aan heet woord te zijn. Er gaat tenslotte niets boven ……..

    Beantwoorden

Geef een reactie

