N(euro)otje belt ook wel eens

Apart nieuws: er wordt overwogen of het mogelijk is gratis in de wacht te staan. Dat wil zeggen dat als consumenten bellen met servicenummers van bijvoorbeeld bedrijven, zij pas gaan betalen zodra ze een medewerker aan de lijn krijgen. Ook in Duitsland zijn ze hier al mee bezig.

Het kan natuurlijk gunstig zijn… Tien minuten of meer in de wacht tegen 15 cent per minuut en dan het gesprek nog, of gratis in de wacht. Het is natuurlijk wel vreemd dat je moet betalen zonder dat er een tegenprestatie geleverd wordt.

En zouden bedrijven weer andere manieren vinden om hun inkomsten niet te zien slinken? En zo ja, de grote hamvraag, welke…?

De tijd zal het leren. Eerst maar eens zien of het erdoor komt.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. daantje
    Nov 04, 2011 @ 07:35:02

    Ik werk ook op een klantenservice, en bij ons is het lokaal tarief.. ook de wachtrij. Maar mobiele bedrijven vragen nog wel een extra vergoeding… waar wij dan weer klachten over krijgen šŸ˜¦

    Beantwoorden

  2. Vlijtig Liesje
    Nov 04, 2011 @ 10:48:58

    Klinkt als een superidee! Ik voel het geld altijd wegdruppelen terwijl ik naar die vervelende muziek luister en wacht tot ik eindelijk geholpen wordt. Misschien helpt het ook nog om de wachttijden te verkorten!

    Beantwoorden

  3. izerina
    Nov 04, 2011 @ 19:56:41

    Misschien dat die wachttijd dan korter wordt. Ik had laatst 9 min voor ik de assistente van de huisarts aan de lijn had.

    Beantwoorden

  4. Margreet
    Nov 04, 2011 @ 19:57:45

    Van mij mag het: gratis wachten…. misschien gaan bedrijven e.d dan wat meer efficiĆ«nt met onze tijd om. Als dit erdoor komt ga je een bandje krijgen en na een melding wordt vast de verbinding verbroken……. kun je nogmaals gaan bellen… en nog eens….(maar we wachten af..)

    Beantwoorden

  5. Inge
    Nov 05, 2011 @ 08:47:10

    Vanmorgen besloten dat ik vandaag maar eens een preitaart ga maken. Bedacht ooit een lekker recept op jouw site hebben gezien, maar helaas! Waarschijnlijk is deze ook verdwenen met de web-log omzettoestanden!? Ik struin nog wel even verder op internet, maar …. zou je ‘m misschien nog een keer willen plaatsen? šŸ™‚
    Groet! Inge

    Beantwoorden

Geef een reactie

