N(euro)otje vindt het koud

Een paar dagen geleden werd al aangekondigd dat het wel eens een hele strenge, zelfs extreme, winter kan worden. Gisterenavond voelden we het al op de deel: het was kouder aan het worden. En vandaag was het dan zover; wit uitgeslagen daken en bevroren auto’s.

Jakkes! Door de slechte zomer heeft N(euro)otje nog helemaal geen zin in een winter…

Maar er zijn nog meer nieuwsberichten die duidelijk maken dat er geen houden aan is, de komende maanden.

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Zuinigaan
    Okt 15, 2011 @ 10:14:40

    Kou is slecht voor mijn portemonnee, want dat betekent extra stookkosten, maar kou is nog niet zo erg, alle sneeuw mag wat mij betreft wegblijven! Altijd maar die gladde wegen, trottoirs en fietspaden waar ik overheen mag glibberen! Echt vreselijk!

    Beantwoorden

  2. Monica
    Okt 15, 2011 @ 13:45:34

    Voor mij hoeft het niet, ben niet zo van de koude.
    Die voorspelling neem ik met een korreltje zout. Heel veel weervoorspellers gaven in het droge voorjaar aan dat we een hele warme zomer zouden krijgen.
    Het was de eerste zomer die ik me kan herinneren waarin we af en toe de verwarming aan moesten zetten omdat het zo koud en klam in huis werd.

    Beantwoorden

  3. izerina
    Okt 15, 2011 @ 16:35:44

    Ik ga van die sneeuwijzertjes onder je schoenen kopen. Nu is elke maat er nog. Groeten Izerina

    Beantwoorden

  4. petradepooh
    Okt 16, 2011 @ 12:12:55

    -23 is wel heel koudk, maar ik ben nu al aan t hamsteren zoals elke winter voor t geval dat maar kou is niet zo erg dan doen we een extra broek en hemd aan maar de sneeuw, ijzel e.d nee dat mag wegblijven

    Beantwoorden

Geef een reactie

