N(euro)otje woont toch liever íetsje ruimer

We mogen graag zeggen dat we bezig zijn ons leven te vereenvoudigen. Dat doen we onder andere door onze maandlasten zo laag mogelijk te houden. Geen tweede hypotheek in Huize Vrek, we zijn liever geduldig en sparen tot we iets kunnen verbouwen. We streven naar lager energieverbruik. Goed voor het milieu en goed voor onze portemonnee. Altijd op zoek naar nog een goede tip, struikel je wel eens over iets bizars. Bijvoorbeeld Jay Shafer, die zo’n tien jaar lang woonde in een huis van nog geen 10 vierkante meter… Erg knap, wij doen het hem niet na…

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Marjolein Snoep
    Sep 28, 2011 @ 17:10:24

    Eindelijk heb ik je weer gevonden op het www! Ben een trouwe lezer en heb je echt gemist. Gauw lekker bijlezen vanaf begin september!

    Marjolein

    Beantwoorden

  2. jootje
    Sep 28, 2011 @ 21:38:09

    Van een laag plafond in de slaapkamer krijg ik het toch benauwd.
    Lijkt me niet fijn zo’n extreem klein huis.

    Beantwoorden

  3. Ecofabulous
    Sep 29, 2011 @ 18:54:38

    Nou, mijn studentenkamer is niet veel groter: 12 vierkante meter.
    Maar een beetje ruim wonen is inderdaad wel zo prettig.

    Beantwoorden

  4. Dana Koster
    Sep 29, 2011 @ 20:20:23

    Ik moet er ook niet aan denken zo’n klein huisje, maar ik vind de slaapkamer dan wel weer erg leuk. Lekker knus!

    Beantwoorden

  5. Zuinigaan
    Sep 29, 2011 @ 23:34:20

    Van mij hoeft het niet heel groot, maar dit huisje is wel erg klein! Ik heb een slaapkamer van 10 m2.

    Beantwoorden

  6. sillie
    Sep 30, 2011 @ 09:37:15

    ik vinnum wel leuk hoor 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

