N(euro)otjes weekmenu

Het is alweer een tijdje geleden dat N(euro)otje haar weekmenu plaatste. Dus bij deze. Voor deze week ziet het er bij ons als volgt uit:

Maandag – couscous met italiaanse roerbakgroenten. Voor de heren een schnitzeltje, voor N(euro)otje een vegetarische kaasschijf

Dinsdag – groentenlasagne, met als toetje de stoofpeertjes van het vorige bericht met zelfgemaakte custardvla

Woensdag – gado gado

Donderdag – preitaart

Vrijdag – aardappeltjes en groenlof met gebakken tofu

Zaterdag – linzensoep met brood

Zondag – bloemkoolcurry met linzen en raita

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Vlijtig Liesje
    Sep 27, 2011 @ 09:54:25

    Leuk om te lezen. Een creatief menu vind ik! Niet alleen maar aardappels, groente en vlees.

    Beantwoorden

  2. izerina
    Sep 27, 2011 @ 10:27:46

    Klinkt goed. Ik heb je blog eindelijk gevonden.Groeten Izerina

    Beantwoorden

  3. Gratiana
    Sep 29, 2011 @ 12:28:45

    eindelijk u blog terug gevonen, ik had hem uit het oog verloren wegens vernieuwen van pc en verhuis en vond je nergens meer terug. Maar nu ben ik weer heel gelukkig en blij dat ik u teruggevonden heb. vele grtjs uit Belgie

    Beantwoorden

Geef een reactie

