N(euro)otje linkt

Schreef ze zojuist nog dat het maar niet lukte om de linklijst hiernaast te plaatsen, zie hier!, het wonder is geschied. Kwartje is gevallen blijkbaar šŸ˜‰ De bloglijst zal afwijken van wat er op het oude weblog stond maar heb hier geen back-up van dus… als je je link mist, laat het me even weten.

Nu is ze pas echt over! De belangrijkste dozen zijn uitgepakt!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Vlijtig Liesje
    Sep 09, 2011 @ 10:31:35

    Mooi hier! Fijn dat de web-log.nl mensen weer ‘in de lucht’ zijn!

    Beantwoorden

  2. Ecofabulous
    Sep 09, 2011 @ 19:04:06

    Fijn dat je er weer bent. Ik heb vandaag even een logje geschreven over je verhuizing (dan kunnen mijn lezers je weer vinden) en zal ook even mijn links aanpassen.

    Beantwoorden

  3. gerrie
    Sep 09, 2011 @ 19:06:00

    Heerlijk, ik kan weer meekijken over je schouder en van de tips gebruik maken.
    Maar ik mis nog je “mail-adres”, dus contact buiten de reacties om.
    Hartelijke groet en tot laters
    Gerrie
    oet Pekel

    Beantwoorden

    • N(euro)otje
      Sep 09, 2011 @ 19:39:10

      @Gerrie: ik had er inderdaad nog niet aan gedacht maar heb net m’n e-mailadres hiernaast toegevoegd. Gezellig dat je mijn stekkie weer gevonden hebt!
      @Allemaal: leuk dat jullie er allemaal weer zijn! Dankjewel voor jullie leuke reacties!

      Beantwoorden

  4. judith
    Sep 09, 2011 @ 20:01:54

    ah, gevonden weer. Ik miste het een beetje het dagelijks kijken of je iets geschreven had. Het duurde wel erg lang die verhuizing dus ik dacht: even googelen, misschien is ze ergens anders.
    Ik ga je weer volgen hoor!

    gr Judith

    Beantwoorden

  5. Lege zakken vrouw
    Sep 10, 2011 @ 09:51:08

    Fijn dat je weer in ons midden bent. Ik heb je gemist?

    Beantwoorden

Geef een reactie

