N(euro)otje is verhuisd

Verhuisd naar wordpress.com.Eens kijken hoe het is om hier te bloggen. Niet omdat N(euro)otje boos is op weblogpuntnl maar meer omdat de migratie wel heel lang duurt en het er naar uitziet dat die nog veel langer gaat duren.

Vorige week, 26 augustus om precies te zijn, bestond Wie dit leest is vrek, 3,5 jaar.  De virtuele champagne stond klaar. Daarvoor stond die ook al klaar om te vieren dat webzonderstreepjelog weer online was (dit bleek helaas veel te voorbarig, er zit geen geluk bij de migratie, zelfs orkanen bemoeien zich ermee) en daarna wilde ze nog een virtueel flesje ontkurken om te vieren dat ze 23 jaar getrouwd is. Het liep even anders. Ze heeft zelfs overwogen om maar helemaal te stoppen met bloggen en een andere hobby te zoeken. Maar ze probeert het eerst hier nog eens. ’t Is toch wel zonde om 3,5 jaar bloggen op zo’n manier te laten uitdoven. Dus voorlopig maar eens zien hoe het verder gaat en hopelijk op naar de vier jaar.
Cadeautip:
Bakken vol inspiratie 😉
8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. dochter
    Sep 07, 2011 @ 20:25:58

    leuk mam!!

    Beantwoorden

  2. Martine
    Sep 07, 2011 @ 22:15:20

    Ik was al bang dat je niet weer terug zou komen. Ik hoop dat alles van je oude blog nog bewaard blijft.

    groetjes, Martine

    Beantwoorden

    • N(euro)otje
      Sep 07, 2011 @ 22:49:41

      @ Martine: Het meeste heb ik in Word-bestanden bewaard in de loop der jaren. Dus mocht het niet lukken om straks het hele weblog hier te importeren, krijg ik een flinke klus: alles vanuit Word overzetten…Helaas ben ik dan wel alle reacties kwijt…Voorlopig ga ik maar van het positieve scenario uit dat mijn oude weblog gewoon weer online komt. Ik denk alleen wel dat ik hier blijf plakken, vind het hier erg leuk…!

      Beantwoorden

  3. Kniepertie
    Sep 08, 2011 @ 07:04:49

    Tja, één onwillig streepje!! Maaruh gefeliciteerd met 3,5 jaar bloggen en minstens zo belangrijk. 23 jaar trouwe relatie.
    Groet

    Beantwoorden

  4. Martine
    Sep 08, 2011 @ 08:57:22

    Vergeet ik je te feliciteren. Bij deze:) van harte gefeliciteerd met je 23 jarig huwelijk en 3,5 jaar bloggen:)

    Beantwoorden

  5. Zuinigaan
    Sep 09, 2011 @ 10:16:54

    Fijn dat je er weer bent! Je hebt er iets prachtigs van gemaakt hier!
    Gefeliciteerd met je jubilea
    Ik ben bij webstreepjelog na net iets meer dan 4 jaar bloggen dakloos gemaakt.

    Beantwoorden

  6. JutVrouw
    Sep 09, 2011 @ 21:52:17

    Gefeliciteerd, net als wij ook 23 jaar samen en dat is tegenwoordig een hele mijlpaal. Ik hoop vanaf hier ook weer mee te lezen (en te reageren). Dit hele gedoe met de streepjes-blogs doet ze geen goed vrees ik……..

    Beantwoorden

  7. Margreet
    Sep 11, 2011 @ 17:59:36

    Hoi N(euro)otje, Gelukkig heb ik je blog hier weer gevonden! Was net nog aan het proberen bij die met dat streepje, maar je komt daar “zeer binnenkort” pas weer online. Gelukkig zag ik op een andere groep de verwijzing naar hier.
    Het ziet er goed uit en ik hoop voor jou dat het niet een enorme rompslomp gaat worden, maar dat alles inderdaad gewoon weer online komt. Scheelt je heel wat werk.
    Gefeliciteerd met beide jubilea en ga zo door!

    groetjes Margreet

    Beantwoorden

Geef een reactie

