N(euro)otje probeert verder te besparen

We kregen de jaarrekening van het energiebedrijf. We hebben iets minder stroom en gas gebruikt dan vorig jaar maar ons maandbedrag gaat omhoog. Dat komt door de gestegen gasprijs. Zo kun je besparen wat je wilt, maar als het zo doorgaat betalen we straks meer om in de kou te zitten. Dus gaan we maar weer eens proberen op stroom te besparen. We zitten liever warm in het donker, dan koud met lampjes aan.

Grote tip in deze: helemaal geen stroom meer gebruiken… šŸ˜‰ En dat dat kan bewijst deze meneer die een paar jaar geleden gespot werd door Man bijt hond.

 

Get Microsoft Silverlight

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Chaoot
    Mrt 13, 2011 @ 14:15:40

    Ik zie er tegenop dat de kinderen ooit vlees gaan eten… Pfff… maar goed, als het dan toch moet dan inderdaad maar een zelf geslachte en geplukte haan ja.

    Beantwoorden

  2. gerrie ter horst
    Mrt 13, 2011 @ 19:23:29

    Knap van je dochter.
    Want als alle vleeseters eerst hun eten moesten doden en slachten dan waren er haast geen vleeseters meer. Ik eet wel vlees en ik weet ook waar het stukje in het beest heeft gezeten, maar zelf slager zijn……….nou nee.
    Hartelijke groet en tot laters
    Gerrie

    Beantwoorden

  3. Opnieuw Beginnen
    Mrt 13, 2011 @ 20:32:00

    Nu ik met mijn ingewanden tob, veel over lever-darm diƫten las, vraag ik me af of jij je veel gezonder voelt, dan de rest van de vleeseters.

    Beantwoorden

  4. izerina
    Mrt 13, 2011 @ 20:33:59

    Ze is nu wel een bewuste vleeseter. Met kennis van de oorsprong van wat op haar bordje ligt.Het omgekeerde komt ook voor. Een enkel vegetarisch kind in een vleesetend gezin. groeten Izerina

    Beantwoorden

  5. Lege zakken vrouw
    Mrt 14, 2011 @ 09:44:34

    Ik heb zojuist gedroomd dat ik een kipje met mijn electrische broodmes slachtte en ik kreeg haar pas na enkele pogingen dood en toen ze dood was, gooide ik haar weg. Ik werd niet goed van die nare droom en ik voelde me zo schuldig. Ik ben al niet zo’n vleesfan, maar misschien haalt dit me over om toch nog eens goed na te denken of ik nog wel vlees wil eten. Gr. LZV

    Beantwoorden

  6. Maria
    Jul 29, 2011 @ 08:03:35

    Leuk dit nog even gezien te hebben! Voor sommige mensen is hetgeen wat ik (en met mij veel anderen) proberen te doen, met moeite vaak,net zo gewoon als ademen.

    Beantwoorden

  7. Margreet
    Jul 29, 2011 @ 20:07:09

    Tja, het kan wel… maar of je dat ook wil… is een 2-de

    groetjes Margreet

    Beantwoorden

  8. Vlijtig Liesje
    Jul 30, 2011 @ 12:30:31

    Helemaal geen stroom meer gebruiken lijkt me wel heel moeilijk moet ik zeggen. Dan zou ik eerder kiezen voor milieuvriendelijker manieren van opwekken.

    Beantwoorden

  9. jacqueline
    Jul 31, 2011 @ 18:09:17

    Geweldig, dit te zien van deze man. Vind het reuze interessant, maar zou het zelf toch niet kunnen.
    Vindt vooral zijn opmerking leuk in reactie op de verslaggever: “Dat kan niet, ik ben aan het broodeten!”

    Beantwoorden

Geef een reactie

