N(euro)otje zoekt de zon. Oproep om mee te zoeken…

OPSPORINGSBERICHT

Gezocht:

Zon. Uiterlijke kenmerken: rond, groot, geel, staat in een ideale situatie hoog aan een strakblauwe hemel, straalt warmte uit. Laatst gezien rond half juli 2011. Vanaf dat moment in grote delen van West-Europa op de lijst van meest gezochten geplaatst.

Hoe te handelen bij plotselinge confrontatie: voorzichtig benaderen, kan weer op de vlucht slaan. Probeer de vermiste warmtebron te houden waar die is. We komen hem zo snel mogelijk halen.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Zijookweer
    Jul 25, 2011 @ 22:25:14

    Ik zag hem vanmorgen toen ik mijn ogen open deed. Ik schrok me wezenloos! Ergens in de buurt van Delft.. maar hij was kennelijk op doorreis, is weer weg. Ik wacht niet langer, ik ga morgen gewoon weer werken. 🙂

    Beantwoorden

  2. izerina
    Jul 26, 2011 @ 07:19:04

    Die zon verblijft vaak in zeeland. Gisteren warmde ik me nog aan zijn stralen. groeten Izerina

    Beantwoorden

  3. vlasje
    Jul 26, 2011 @ 09:27:03

    Heb hem vandaag nog niet gezien. We wachten gespannen af.

    Beantwoorden

  4. Vlijtig Liesje
    Jul 26, 2011 @ 11:37:39

    gisterochtend heb ik hem gezien in de Achterhoek!!!

    Beantwoorden

  5. Margreet
    Jul 26, 2011 @ 18:54:34

    Gisterochtend bijna verbrand in de zon, gewoon in mijn achtertuin in het oosten van het land. Maar echt zomer zou ik ook graag willen. Ik ga niet op vakantie, maar ben wel vrij! Ik ga hem zoeken voor je en voor al die andere mensen!!!

    groetjes Margreet

    Beantwoorden

  6. Jacqueline
    Jul 27, 2011 @ 09:15:36

    Ik zoek mee!!!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

