N(euro)otjes tip voor goedkoper boodschappen doen

Ondanks dat N(euro)otje soms niet meer goed weet wat nu nog te schrijven over zuinig leven (alles lijkt al geschreven, gezegd, geroepen en doorgegeven) kwam ze er onlangs achter dat nog niet iedereen op de hoogte is van soms de simpelste tips.

Aan Vriendin vertelde ze pas nog tussen neus en lippen door dat ze weer zo heerlijk goedkoop boodschappen had gedaan. Het weekbudget was meer dan toereikend gebleken toen ze voor EUR 29,10 aan de kassa van de Super stond. Ze had zich namelijk net voor het boodschappen doen tegoed gedaan aan een enorme Italiaanse bol met kaas, sla, komkommer, tomaat en een gekookt eitje. Als je zo vol zit doe je nu eenmaal goedkoper inkopen. Vriendin bedankte haar voor de tip en N(euro)otje was stomverbaasd dat vriendin die nog nooit gehoord had.

Waarmee maar weer bewezen is dat ze zo af en toe toch best nog eens wat moet spuien op het internet. Dus bij deze: eerst goed eten en vanaf de eettafel zo naar de supermarkt rollen. Echt, 't werkt!

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. izerina
    Mrt 19, 2011 @ 08:01:49

    Mijn potjes staan boven op de keukenkastjes. Een mini-beetje,maar hopelijk lekker. Groeten Izerina

    Beantwoorden

  2. opnieuwbeginnen
    Mrt 20, 2011 @ 18:35:44

    De tweede serie kropsla staat is nu in wording.
    De tuinbonen kwamen niet goed op, dus zaaide ik er gisteren nog een paar.

    Je blijft me verbazen, pompoen zaaien nu al? Ga je ze telen in je kasje? Volgens mij is dit veel te vroeg. Maar hou me op de hoogte.

    Beantwoorden

  3. Margreet
    Mrt 20, 2011 @ 19:43:20

    Wat heb je al ontzettend veel gezaaid! Leuk he!
    Zelf heb ik ook al vanalles binnen gezaaid. Voor het eerst komt er van alles ook op en staat nu koel. Ik moet nodig alles eerst nog snel in potjes doen voor het straks de tuin in kan. De radijsjes staat al in de tuin. Succes met al je zaaispul!!!

    groetjes Margreet

    Beantwoorden

  4. Nicole
    Mrt 21, 2011 @ 16:13:11

    Dat klinkt absoluut veelbelovend! Wat een variëteit!

    Beantwoorden

  5. Ecofabulous
    Mei 25, 2011 @ 09:27:45

    Dat is inderdaad een goede tip. Ik merk het ook altijd dat ik veel meer koop, als ik met een lege maag boodschappen ga doen.

    Groetjes,
    Ecofabulous (voorheen Spaarvarkentje)

    Beantwoorden

  6. izerina
    Mei 25, 2011 @ 19:32:59

    Een volle maag weerhoud me iets lekkers bij de thee te kopen. Al het andere haal ik volgens het briefje.

    Beantwoorden

  7. Lege zakken vrouw
    Mei 26, 2011 @ 06:07:54

    Ik heb zelf niet het idee dat het uitmaakt. Ik kan geen verschil ontdekken. Gr. LZV

    Beantwoorden

  8. Irene
    Jun 23, 2011 @ 15:39:31

    Ik was er jaren geleden al achter. Zo erg zelfs dat ik eens op zondagavond merkte dat ik eigenlijk te weinig boodschappen had gekocht; maar de keukenvoorraad bracht uitkomst.
    Ik vind de website leuk en lekker leesbaar. Mijn complimenten.
    Groet,
    Irene

    Beantwoorden

Geef een reactie

