N(euro)otje oogst

De tuin levert weer flink wat lekkers op hoewel het vrijwel zeker is dat we de 250 kilo van vorig jaar niet gaan evenaren. Maar niet getreurd, we eten er prima van!

Doperwtjes bijvoorbeeld:

Doperwtjes
al een paar bakken van geoogst, lekker van gegeten en lekker geweckt.

En blauwschokkers:

Blauwschokkers 
  
xc3xa9xc3xa9n van onze favoriete tuingroenten. Smullen! En wat te denken van komkommers:

Komkommers 
druiven (moeten nog xc3xa9ven groeien…) :

Druiven

spaanse pepers (12 planten in de kas…) :

Spaanse pepers

courgettes:

Courgettes 

en nog veel meer…  
  

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. izerina
    Jul 10, 2010 @ 09:21:49

    Ik krijg trek,als ik je foto’s zie. groeten Izerina

    Beantwoorden

  2. wil
    Jul 11, 2010 @ 08:58:55

    dit jaar voor het eerst samen met zoon en schoondochter ook een stuk tuin(370 vierkante meter) en nu volop aan het oogsten .het is verslavend je eigen spullen te zien groeien en oogsten en natuurlijk op te eten.wat een voldoening.volgend jaar wel een kas.en ook hier thuis blijf ik zaaien/planten en genieten van al dat moois.als je kunt zou ik iedereen aanraden te gaan zaaien/planten.wat een prachthobby

    Beantwoorden

  3. N(euro)otje
    Jul 14, 2010 @ 09:59:29

    Goed….en nu moet N(euro)otje dus middels een reactie op haar eigen weblog iets van zich laten horen want inloggen blijkt niet meer mogelijk…. Op het inlogscherm wordt alleen nog de gebruikersnaam gevraagd, vervolgens kom ik uit op een aparte pagina waar ik mijn ww moet invullen en daarna kom ik weer uit bij het inlogscherm waar ik mijn gebruikersnaam moet invullen etc. etc…..Het zal zich vanzelf wel weer oplossen maar ik kan er dus even niet bij. Hopelijk tot later……. šŸ˜¦

    Beantwoorden

Geef een reactie

