N(euro)otje geniet van het voorjaar

O, wat een heerlijke dag! We hebben weer lekker in de tuin gewerkt. N(euro)otje is dol op de vergeet-me-nietjes die in elk voegje van de bestrating weten te overleven en net zo dol op de kleine viooltjes die met de zelfde overlevingsdrang op de gekste plekken opduiken. Ze heeft 1,5 aardbeienbed leeggeschept, een half nieuw aardbeienbed gevuld en is met knoflook aan het zeulen geweest. Ze heeft de peultjes zonder het plastic van het zonnetje laten genieten en ze aan het begin van de avond weer liefdevol toegedekt. We hebben geschoffeld, geharkt, gewied, geveegd en gezaaid en nu zijn we moe…

Dsc00772

Dsc00773

Dsc00776

Dsc00774

Dsc00770

Tot morgen!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. M.
    Apr 13, 2010 @ 19:43:42

    Hoi,

    Wat een schitterende foto’s! Ik geniet altijd weer van jouw berichtjes. Vorig jaar heb ik n.a.v. de ‘kopfoto’ op jouw blog ook zo’n soort opstelling gemaakt op mijn straatje. Kreeg allerlei complimenten. Bij deze geef ik ze jou!

    groeten van M.

    Beantwoorden

Geef een reactie

