N(euro)otjes favoriete koekblik…

…is tamelijk tafelvullend en heeft daarom een plekje onder het dak gekregen. Alleen als er veel koekjes of kruidnoten zijn gebakken wordt hij tevoorschijn gehaald.

Dsc00684_2

Maar de koekjes die Dochter van de week gebakken had hebben deze trommel nooit van binnen gezien…;-) Want wat er na de eerste koffie- en theeronde overbleef paste makkelijk in een kleiner exemplaar…

Dsc00687

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Vlijtig Liesje
    Feb 09, 2010 @ 13:58:14

    Vooral die bovenste trommel vind ik prachtig. Ik ben dol op dit soort plaatjes.

    Beantwoorden

  2. izerina
    Feb 09, 2010 @ 14:28:29

    Wat een mooie trommels! groeten IZerina

    Beantwoorden

  3. Spaarvarkentje
    Feb 09, 2010 @ 14:57:53

    En ik vind de tweede trommel het mooiste: wat een sprookjesachtige afbeelding!

    Beantwoorden

  4. annemarie
    Feb 10, 2010 @ 09:18:58

    Heb je die trommels gexc3xabrfd, of heb je die ooit zxc3xa9lf gekocht? Ik vind ze prachtig!
    groets,

    Beantwoorden

  5. N(euro)otje
    Feb 10, 2010 @ 10:12:21

    @Annemarie: de bovenste heb ik gekregen, de onderste komt van een rommelmarkt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

